Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Аматьєва О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Аматьєва О. П. Пріоритетні напрямки наукових досліджень обдарованості дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. П. Аматьєва, С. А. Саяпіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 3. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_3_15
| 2. |
Аматьєва О. П. Активізація самостійної роботи майбутніх практичних психологів шляхом залучення до діяльності ресурсного центру [Електронний ресурс] / О. П. Аматьєва, І. В. Трубник // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_14
| 3. |
Аматьєва О. П. Використання можливостей ресурсного центру для підвищення професійної компетентності фахівців галузі освіти [Електронний ресурс] / О. П. Аматьєва, О. Л. Корнєєва, О. Ю. Хартман // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 2. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_2_6
| 4. |
Аматьєва О. П. Підтримка розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку засобами прикладного мистецтва [Електронний ресурс] / О. П. Аматьєва, О. Л. Корнєєва // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 8-9. - С. 121-125 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_8-9_28
| 5. |
Аматьєва О. Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_10 Охарактеризовано діяльність факультету дошкільної освіти Донбаського державного педагогічного університету як регіонального центру освіти, науки та культури. Значну увагу приділено студентській науковій, навчальній і культурно-виховній роботі. Розкрито принципи здійснення самоврядування студентів на факультеті дошкільної освіти. Проаналізовано практичну складову підготовки студентів факультету дошкільної освіти до майбутньої професійної діяльності. Наведено приклади застосування методів популяризації педагогічних знань і створення позитивної громадської думки щодо діяльності факультету та педагогічної діяльності. Визначено мету створення ресурсного центру на базі факультету, його структуру й основні напрямки діяльності, а також прогнози впливу діяльності центру на якість вищої освіти.Охарактеризована деятельность факультета дошкольного образования Донбасского государственного педагогического университета как регионального центра образования, науки и культуры. Значительное внимание уделено студенческой научной, учебной и культурно-воспитательной работе. Раскрыты принципы осуществления самоуправления студентов на факультете дошкольного образования. Проанализирована практическая составляющая подготовки студентов факультета дошкольного образования к будущей профессиональной деятельности. Приведены примеры применения методов популяризации педагогических знаний и создания позитивного общественного мнения о деятельности факультета и педагогической деятельности. Определены цели создания ресурсного центра на базе факультета, его структура и основные направления деятельности, а также прогнозы влияния деятельности центра на качество высшего образования.Сharacterized is the activity of the Faculty of Preschool Education Donbass State Pedagogical University as a regional center for education, science and culture. Special attention is paid to the student's scientific, educational, cultural and educational work. Revealed are the principles of self-government students at the Faculty of preschool education. Analyzed is the practical component of training students of pre-school education to future careers. Exemplified are the application and popularization of pedagogical knowledge and the creation of positive public opinion about the activities of faculty and teaching activities. Determined is the goal of creating a resource centre at the Department, its structure and main activities, and forecasts the impact of the center on the quality of higher education.
| 6. |
Аматьєва О. П. Використання сучасних інформаційних технологій у процесі організації практики майбутніх практичних психологів [Електронний ресурс] / О. П. Аматьєва, М. О. Демченко // Молодий вчений. - 2018. - № 10.1. - С. 1-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10
|
|
|